Your browser does not support JavaScript!

INTEGRÁLT CRM HELPDESK RENDSZER

crm rendszer

Opteamus rendszer

Az Opteamus helpdesk rendszer nem csak a hibajegyek, de a vonatkozó ügyfelek CRM adatait is képes tárolni. Opteamus hibajegy-kezelő és CRM funkciókat integrál, és határai - igény szerint - egészen a szolgáltatás menedzsmentig is kitolhatóak!

Sőt. A kétféle adatbázis olyan magas szinten integrált, amivel már komplett ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszerként is használható megoldásunk. A rendszer így képes tárolni egy bejelentést, ami kapcsolatban van egy eladott eszközzel, ami egy vásárló céghez tartozik, esetleg egy eladási vagy üzemeltetési projektnek is tárgya, amihez szerződések, telefonhívások, tárgyalásjelentések, költségek és bevételek is tartoznak. Az Opteamus rendszer adatbázisában minden mindennel kapcsolatban van, és ezek a kapcsolatok minden irányban átjárhatóak.

Az Opteamus nem csak az ügyfelek problémáinak kezelésére használható, hanem azok megtartására is. A klasszikus listázó, körlevélküldő és a riasztás funkciók segítségével folyamatosan tájékoztathatjuk létező ügyfeleinket a történésekről, hírekről, esetleg új ajánlatainkról. Az integráltságnak köszönhetően a kereskedők összehangolhatják munkájukat a támogatókkal - így például nem a legrosszabb pillanatban hívják majd az ügyfeleket.

Mint egy privát Facebook és Google

Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak. Az Opteamus hibajegykezelő CRM rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll, akik egy-két kattintással mindent megtudhatnak az éppen szóba kerülő dolgokról, témákról, konkurensekről, ügyfelekről, termékekről, bármiről. Az Opteamus program használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség. Az információ olyan kényelmesen érhető el, ami szokatlan a ma használatos szoftvereknél.

Rugalmas adatszerkezet, ipari megoldás

A szoftvert kezdetektől fogva nem csak hibajegykezelő alkalmazásnak, hanem univerzális eszköznek terveztük, ami nem csak ügyfél, cég, hibajegy és effajta klasszikus adatok tárolására képes. Olyan ipari rendszert terveztünk, ami bármilyen adat tárolására pusztán a beállításaival felkészíthető. Néhány percnyi kattintgatással az Opteamus beállítható, hogy esküvők meghívottait, menüsorokat és ajándéklistákat kezeljen, de ugyanúgy tárolhatnánk csapattesteket, hadgyakorlatokat, napiparancsokat is benne. Az Opteamus helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően olyan testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciói vannak, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól.

 

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:

Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.

 

 Igen, megismertem és elfogadom az erre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!