HELPDESK RENDSZER
Heldeszk megoldásunk jó választás a garázs-szoftvereken túl, de a
nagyberuházáson innen.
Bármely szervezetre rugalmasan testreszabható.
Opteamus helpdesk rendszer
Az Opteamus helpdeszk rendszer azon túl, hogy dokumentált és elszámolható mederbe tereli a hibajegyek kezelését, igyekszik segítséget nyújtani a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is. Az Opteamus helpdesk rendszer erőssége, hogy a szoftver nem csak a szigorúan vett hibajegyekkel, és support dokumentumokkal, de tetszőleges egyéb anyagokkal (üzenetekkel, utasításokkal, tapasztalatokkal, jegyzetekkel, hírekkel, gyári dokumentációkkal, szerződésekkel) is hatékonyan megbírkózik. A software egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és keres a magyar nyelvű szövegekben! Mindent eltárol, magától rendszerez, és meg is talál ha kell! Helpdesk magyarul, angol vagy német nyelven, szofisztikált biztonsági rendszerrel, a helpdesk munkafolyamatok teljes testreszabhatóságával, és skálázható Oracle adatbázissal: az Opteamus software nagyvállalati követelményeknek is eleget tesz.
Az Opteamus helpdesk software alkalmas az adatok egyszerű bevitelére, automatikus és asszociatív elrendezésére, majd a magyar toldalékolást és a szinonimákat is figyelembe vevő okos keresésre. Míg az egyéni szoftverek nem használhatók jól többfelhasználós környezetben, a nagyvállalati rendszerek pedig rémesen elbonyolítottak, addig az Opteamust kifejezetten rugalmasra és a végletekig testreszabhatóra terveztük, a hangsúlyt a praktikumra, a hatékonyságra és az egyszerűségre helyezve.
ITIL alapú szolgáltatás menedzsment
Az Opteamus rendszer nagyon gyorsan és nagyon rugalmasan testreszabható. Olyannyira, hogy ízlés szerint használható akár egyszerű ticketezésre, de akár integrált ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszerként is. Az Opteamus helpdesk rendszer képes tárolni a bejelentésekhez tartozó ügyfelek, berendezések, projektek minden adatát, és ezekben egy Google vagy egy Facebook egyszerűségével keresni és navigálni. Gyors bevezetésssel, és megfizethető árakkal állunk ügyfeleink rendelkezésére!
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »