HELPDESK PRÉMIUM FUNKCIÓK
Prémium helpdesk funkciók
Az Opteamus rendszer talán legfontosabb extra képessége, hogy nem csak a szokásos Hibajegy, Bejelentő, Támogatott rendszer adatokat képes nyilvántartani, hanem az ezekhez kapcsolódó Tapasztalat, Munkalap, Változás, Időelszámolás űrlapokat is ismeri. Sőt. Tetszőleges olyan újfajta adatokat is képes kezelni, amelyeket az adminisztrációs felületen definiálunk (akár mi, akár a helyi alkalmazásgazdák!). Percek leforgása alatt definiálhatunk mondjuk Konfigurációs elem, Költségszámla, Szabadság Igénylő, Gépigénylő, Iso dokumentum, Önéletrajz, vagy bármilyen más típusú anyagot, amelyeket a szintén szabadon konfigurálható biztonsági rendszer segítségével csak a kellő felhasználóknak engedünk majd használni. Nem csoda, hogy vannak, akik az Opteamus rendszert CRM RENDSZER, szerződés-nyilvántartás, tárgyalás-jelentés, dokumentumkezelés, projekt menedzsment, HR adatbázis, de akár komplett ügyviteli rendszer céljából használják. A szoftver minden ízében testreszabható, akár bevezetés után, akár a helyi adminisztrátorok által is!
ITIL alapú szolgáltatás menedzsment
A rendszer rugalmasságát kihasználva egyedi CMDB konfigurációs adatbázist építhetünk, ügyfeleket és projekteket tárolhatunk, így tetszés szerint skálázva akár közepes bonyolultságú szolgáltatás menedzsment rendszert építhetünk fel. Az ITIL módszertan szerinti konfigurációs elemeket, munkaidő elszámolás rekordokat, és bármilyen más struktúrát is percek alatt tudunk implementálni az adminisztrációs felületről.
Jelentések, statisztikák
Az Opteamus helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően tartalmazza mindazokat a testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciókat, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól. Példának okáért az egyes felhasználókra, témákra, eszközökre, részlegekre, vagy bármire vonatkozó statisztikák nem csak a képernyőn látszódnak, de akár automatikusan, emailben is eljutnak mindazokhoz, akiknek szüksége van rájuk. A vezető tipikusan hétfő hajnalban emailben kap összefoglalót az elmúlt hét történéseiről. A képernyős grafikonok, a listák és a szuperlisták igény szerint készülnek el, sőt, akár a helyi adminisztrátor is elkészítheti őket!
Értesítések emailben is
A rendszer nem csupán a hibajegyek beérkezéséről értesíti a technikusokat. Az Opteamus helpdesk rendszerben tetszőleges technikus tetszőleges értesítést beállíthat magának, így például más kollegák kapnak értesítést az hardware témával kapcsolatos bejelentésekről, és megint mások, a Könyvelésről érkezőekről. Tetszőlegesen bonyolult feltételek szabhatóak, így tetszőlegesen bonyolult és nagy szervezetek igényeit is pontosan le tudjuk fedni.
Keresés mesterfokon, asszociatív adatkezelés
Hogy a gyorskereső megtalálja Para Zita adatlapját, vagy a 34561 sorszámú hibajegyet, az magától értetődő. Az Opteamus helpdesk rendszer gyorskeresője viszont megtalálja a "Zita beléptető" keresésre mindazokat a hibajegyeket, amelyekben (bármelyik) Zita a beléptető rendszerrel kapcsolatosan dobott be. Sőt. Az Opteamus helpdesk gyorskeresője bármilyen szótöredékre képes a teljes adatbázist végigkeresni, így könyen rákereshetünk akár hibaüzenetekre, hibakódokra, vagy bármilyen szöveg töredékre, amire emlékezünk egy eset kapcsán.
Mitől jó? Egyszerű!
Egyszerűség a felületen, masszív adatbázis techonlógia a háttérben. Rugalmasan testreszabható »
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Szolgáltatás menedzsment
Rövid bevezetéssel komplett ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszert konfigurálunk Önnek az Opteamusból! »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Tudástár építés
Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »