HIBAJEGY KEZELŐ RENDSZER
Heldeszk megoldásunk jó választás a garázs-szoftvereken túl, de a nagyberuházáson innen. Bármely szervezetre rugalmasan testreszabható.
Opteamus helpdesk rendszer
Az Opteamus hibajegykezelő rendszer (helpdesk rendszer) azon túl, hogy dokumentált és elszámolható mederbe tereli a hibák, panaszok, vagy észrevételek kezelését, igyekszik segítséget nyújtani a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is. Az Opteamus Hibajegy kezelő rendszer erőssége, hogy a szoftver nem csak a szigorúan vett hibajegyekkel, és support dokumentumokkal, de tetszőleges egyéb anyagokkal és objektumokkal (eszközökkel, üzenetekkel, utasításokkal, tapasztalatokkal, jegyzetekkel, időelszámolásokkal, gyári dokumentációkkal, szerződésekkel) is hatékonyan megbírkózik. A hibajegykezelő magas fokon skálázható: használható a végletekig leegyszerűsített hibajegy kezelő rendszerként, de ITIL alapú szolgáltatás menedzsment megoldásként is. Helpdesk magyarul, angol vagy német nyelven, szofisztikált biztonsági rendszerrel, a hibajegykezelő munkafolyamatok teljes testreszabhatóságával, és skálázható Oracle adatbázissal: az Opteamus software nagyvállalati követelményeknek is eleget tesz. Nézze meg alapfunkiónkat (képernyőkkel illusztrálva) és prémium funkcióinkat!
Rugalmas Hibajegy kezelő rendszer
Nem tudjuk, milyen munkarend szerint dolgozik az Önök cége, ahogy azt sem tudjuk, hogy a "bejelentés", "hibajegy", vagy "ticket" elnevezést használják-e. Az viszont biztosan tudjuk, hogy Opteamus rendszerünkkel bármilyen munkarendet le tudunk követni. Sőt, a hibajegyek tartalmát, kinézetét, sőt, a teljes terminológiát az Önök szokásaihoz tudjuk igazítani - ráadásul kódolás nélkül, tehát gyorsan és vállalható költségek mellett.
Míg az egyéni szoftverek nem használhatók jól többfelhasználós környezetben, a nagyvállalati rendszerek pedig rémesen elbonyolítottak, addig az Opteamust kifejezetten rugalmasra és a végletekig testreszabhatóra terveztük, a hangsúlyt a praktikumra, a hatékonyságra és az egyszerűségre helyezve. Az Opteamus hibajegykezelő rendszer több mint 15 éves, magyar fejlesztés. A garázs-szoftvereken túl, de a méregdrága megoldásokon innen...
Kinek ajánljuk?
Olyan üzemeltetéssel, szervizzel foglalkozó társaságoknak vagy részlegeiknek, amelyeknek nem elég a hibajegyek puszta tárolása. Akik testreszabott, de mégis gyors és megfizethető megoldást keresnek.
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »