Your browser does not support JavaScript!

HELPDESK A FELHŐBEN

Ha nem akar bajlódni az üzemeltetéssel, választhatja felhős szolgáltatásunkat is. Kényelmesebb.

helpdesk rendszer

Opteamus helpdesk a felhőben

Az Opteamus hibabejelentő sokak szerint kimagasló magyar webes helpdesk rendszer, ami a magyar vállalkozások számára is megfizethető megoldást nyújt. Öröklicenc megvásárlása és saját szerver-infrastruktúra nélkül is, havidíjas szolgáltatásként használhatja rendszerünket az interneten keresztül. Az Opteamus helpdesk szoftver ügyesen köti össze a munkatársakat még akkor is, ha nem közös irodában dolgoznak. A hibabejelentő alapfunkción túl alkalmas bármiféle adat egyszerű bevitelére, automatikus és asszociatív elrendezésére, majd a magyar toldalékolást és a szinonimákat is figyelembe vevő okos keresésre. Míg az egyéni szoftverek nem használhatók jól többfelhasználós környezetben, a nagyvállalati rendszerek pedig rémesen elbonyolítottak, addig az Opteamus hibabejelentő szoftvert kifejezetten 3-100 fős közösségeknek terveztük, a hangsúlyt a praktikumra, a hatékonyságra és az egyszerűségre helyezve. A kreatív hibabejelentő megközelítés és az alkalmazott ipari szintű Oracle alapszoftverek segítségével olyan nagyteljesítményű high-tech eszközt adunk a kisközösségek és vállalkozások kezébe, amivel maximálisan kihasználhatják legfőbb előnyüket, a kreativitásukat és a fürgeségüket...

Hibabejelentő szolid havidíjas konstrukcióban

Hibabejelentő rendszerünk örökélet licenszének beruházás jelleggel való megvásárlása helyett most kockázat- és költségkímélő konstrukciót ajánlunk. Egy mobiltelefon költségével összemérhető szolid havidíjért használhatja Opteamus rendszerünket, amíg csak szüksége van rá. A havidíj magában foglalja termékünk online felhasználási jogát, a folyamatos szavatosságot és a terméktámogatást, valamint az üzemeltetés minden költségét is. Nem lesz szüksége saját szerver-számítógépre, sem saját rendszergazdára, mindent mi biztosítunk. KKV kis- és középvállalatoknak, internetes vállalkozásoknak, de a kihelyezést támogató nagyvállalatoknak is jó szívvel ajánljuk.

Elérhetőség bárhonnan

Ügyfeleinknél nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra az Opteamus helpdesk szoftver cloud felhő eléréséhez. Ez a "felhő", más néven az online ASP (Application Service Providing, Alkalmazás Szolgáltatás) szisztéma lényege, ami az internet elterjedése óta hihetetlenül leegyszerűsítette az irodai szoftverek világát. Hosztolt, webes szolgáltatás. Ettől fogva neve és jelszava birtokában otthonról, munkahelyről, ügyféltől is ugyanúgy elérheti és kezelheti dolgait, ahogy eddig azt csak a saját gépéről tudta megtenni. A ticketing rendszer biztonságát és elérhetőségét ipari szinten biztosítjuk és szavatoljuk.

Bombabiztos üzem

Az Opteamus Hibajegy kezelő rendszer 24 órában őrzött, szünetmentes áramforrással, klímával felszerelt szerverparkban üzemel, nagyteljesítményű és duplázott alkatrészekkel gyártott DELL számítógépkonstrukción fut, automatikus és folyamatos mentés, valamint professzionális felügyelet mellett. Adatai egészen egyszerűen nagyobb biztonságban lesznek a mi hibabejelentő rendszerünkben, mint egy szokásos kisirodai környezetben.

 

Mitől jó? Egyszerű!

Egyszerűség a felületen, masszív adatbázis techonlógia a háttérben. Rugalmasan testreszabható »

Helpdesk funkciók

Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »

Prémium funkciók

Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Technológia a háttérben

Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »

Tudástár építés

Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »

CRM integráció

Az Opteamus helpdesk (többek között) beépített CRM modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás w2 guru

Bátorfi

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

Boa

"Kismillió ilyen intranetes jellegű szoftvert láttam, de ez a legmarkánsabb közülük."

Boa László Dokukezelési szakértő
HP Magyarország

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:

Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.

 

 Igen, megismertem és elfogadom az erre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter