TUDÁSTÁR ÉPÍTÉS
Opteamus rendszerünkben a tapasztalatokból és szakmai anyagokból automatikusan épül az a tudástár,
amit akár a technikusok, de akár az önkiszolgáló bejelentők is használhatnak!
Tudástár építés
Opteamus helpdesk rendszerünk célja nem csak a dokumentáltság fokozása, hanem a problémamegoldás támogatása is. A szoftver nem csak a hibajegyek puszta tárolására alkalmas, hanem azok szövegéből, sőt, az ahhoz kapcsolódó megjegyzésekből, kérdésekből, válaszokból, és a feljegyzett tapasztalatokból automatikusan tudásbázist épít. Ahogy a google segítségével próbálunk egy-egy hibának, egy-egy fura jelenségnek utánakeresni, ugyanúgy megtehetjük ezt az Opteamus helpdeszk rendszerben is.
Keresés magyarul, okosan
Az Opteamus automatikus indexelésének köszönhetően a bedobott hibajegyek szövegében rögtön megmutatja, a már ismert dolgok, fogalmak neveinek előfordulását, így azonnal kitűnik például, hogy egy szövegben szereplő "ORA-600" vagy "STOP 0x000000D1" hibaüzenetek már jól ismert fogalmak. Rájuk kattintva máris automatikusan felbukkan minden olyan anyag, amelyekben ezek a hibaüzenetek előfordultak, amelyek közül például gyorsan kiválaszthatjuk a Tapasztalatakat rögzítő feljegyzéseket a probléma elhárításához.
A gyorskereső segítségével ad hoc feltehetőek google-szerű kérdések, így bármikor könnyen rákereshetünk egy ismert nevű kollegára, ügyfélre, rendszerre, de akár az "áramszünet", a "tervezett leállás" vagy a "Flash player install doksi" kifejezésekre is.
Az Opteamus helpdesk rendszer saját keresője egyedülálló megközelítésével és algoritmusaival, a magyar nyelvtant(!), a szinonimákat és a homonimákat figyelembe véve szoftveresen képes rendet teremteni a dokumentumok, feljegyzések, és űrlapok tengerében.
Mindez nem csak a szigorúan vett helpdesk területen, hanem kapcsolódó egyéb területeken is hasznos, nem véletlen, hogy az Opteamus CRM rendszer céljára is használatos.
Gyorsabb problémamegoldás, eredményesebb szervezet
Az automatikus indexelés és a manuális osztályozás okos kombinációjával az Opteamus helpdeszk program felgyorsítjatja a hibaelhárítás folyamatát, eredményesebbé, sikeresebbé téve a szervezetet. A szervezeti tudás kritikus szervezeti erőforrás, melynek Opteamus rendszerrel való menedzselése versenyelőny.
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
CRM integráció
Az Opteamus helpdesk (többek között) beépített CRM modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »