HELPDESK
Heldesk megoldásunk jó választás a garázs-szoftvereken túl, de a
nagyberuházáson innen.
Bármely szervezetre rugalmasan testreszabható.
Helpdesk rendszerünk az Opteamus
Az Opteamus helpdesk rendszer azon túl, hogy dokumentált és elszámolható mederbe tereli a hibajegyek kezelését, igyekszik segítséget nyújtani a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is. Az Opteamus helpdesk rendszer erőssége, hogy a szoftver nem csak a szigorúan vett hibajegyekkel, és support dokumentumokkal, de tetszőleges egyéb anyagokkal (üzenetekkel, utasításokkal, tapasztalatokkal, jegyzetekkel, hírekkel, gyári dokumentációkkal, szerződésekkel) is hatékonyan megbírkózik. A helpdesk software egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és keres a magyar nyelvű szövegekben! Mindent eltárol, magától rendszerez, és meg is talál ha kell! Helpdesk magyarul, angol vagy német nyelven, szofisztikált biztonsági rendszerrel, a helpdesk munkafolyamatok teljes testreszabhatóságával, és skálázható Oracle adatbázissal: az Opteamus helpdesk software nagyvállalati követelményeknek is eleget tesz.
ITIL alapú szolgáltatás menedzsment
Az Opteamus olyan rugalmas architektúrával építkezik, hogy nem csak egyszerű ticketing rendszerként, de közepes bonyolultságú szerviz menedzsment szoftverként is megállja a helyét. Napok leforgása alatt tudjuk az Ön által megkívánt ITIL struktúrákat a rendszerbe konfigurálni, például CRM és CMDB adatbázissal kiegészíteni az alaprendszert. Mindezt napok leforgása alatt, és alapvetően adminisztrációs képernyők segítségével tesszük meg, így nagyon gyorsan és megfizethető áron tudunk kiváló eredményt elérni.
20 éves magyar helpdesk fejlesztés, jó referenciákkal
Sok éve, 1996 óta foglalkoznunk professzionális nagyvállalati adatbázisokkal és szoftver rendszerekkel. Ez a szakmánk. Ottani tapasztalatainkat és saját kreativitásunkat ötvöztük Opteamus kódnevű, magyar fejlesztésű help desk rendszerünkben, ami így olyan képességekkel rendelkezik, amelyekkel más programok nemigen. Egy gyors bemutatón szívesen megmutatjuk, hogy egy korszerű helpdesk szoftver Önnek milyen előnyöket jelent a mindennapi munkában.
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »