Your browser does not support JavaScript!

HELPDESK

OPTEAMUS HELPDESK RENDSZER

Nagyvállalati hibajegy kezelő funkciókat kínálunk, de a Facebook és a Google egyszerűségével. Helybe is telepíthetjük a szoftvert, de Online felhő szolgáltatásunkat is választhatja. Nem kényszerítünk rá felesleges rublikákat és idegen munkarendet senkire, hanem igazodunk a helyi viszonyokhoz és igényekhez. Az Opteamus Helpdesk rendszer, ahol ha kell, a hibajegyet a végfelhasználó maga rögzíti webes felületen, ha kell, a ticket felvitel a diszpécserek feladata. Ha kell, egy hibajegy két rublikából áll, ha kell húszból. A helpdesk rendszer eredendően magyar, de többnyelvű, a jogosultsági rendszer magasan szofisztikált, a szoftver minden ízében ipari felhasználásra tervezett.

A bejelentések értelemszerűen vonatkozhatnak az Ön berendezéseire és eszközeire, amelyeket ITIL kompatibilis módon, de a helyi igényeket figyelembe véve szervezünk CMDB konfigurációs adatbázisba. A konfigurációs elemekhez nem csak bejelentések, de tetszőleges más adatok, akár csatolt dokumentumok is kapcsolódhatnak (pl szerződések, műszaki dokumentáció, helyszíni fotók, tudásbázis feljegyzések). Ha kell, napok alatt komplett szolgáltatásmenedzsment megoldást építünk Önnek!

Ön nyilván jól tudja, mit kínál egy dobozos ticketing rendszer. Mi elmondjuk, hogy mennyivel többet nyerhet, ha a mi Opteamus helpdesk rendszerünket választja. Tudástár építés, csapatmunka, magyar nyelvű dokumentumkezelő és tudásmenedzsment képességekkel az Opteamus szoftver igazi versenyelőnyt ígér önnek. Telepített magyar OPTEAMUS HELPDESK program, vagy online HELPDESZK rendszer hosztolt webes havidíjas elszámolással. Ön dönt! Ha kevés az excel és az email: válasszon egy igazán kreatív magyar szoftvert! Olvasson és kövessen, blogolunk és twittelünk!

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű helpdesk, szolgáltatásmenedzsment funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter